Over mij

Mijn foto
Germany
ik ben danielle. ik ben 24 jaar en moeder van 2 kinderen. en de 3de is onderweg. ik doe veel met scrap en ook vele andere dingen, ik doe vooral veel doosjes. word gezellig een volger en dan hebben we veel plezier. groetjes danielle

zondag 5 september 2010

4oo volgers, belooft is belooft

http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/2010/09/400-volgers-beloofd-is-beloofd.html



we hebben vandaag de 400 volgers gehaald, tjee wat veel zeg in een hele korte tijd.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn en elke keer ons zou trouw komen bezoeken.
Zoals we jullie beloofd hebben gaan we er nu een candy uitdoen.
We mogen van Derwent daarom een leuk kado weg gaan geven, namelijk nogmaals de Derwent punteslijper en elektrische gum.



Wat moet je hiervoor doen:
1) je moet volger zijn van ons blog of het worden.
2) plaats de link op je blog (mag ook in de sitebar)
3) Vul je naam in en je link bij Mr. Linky hieronder.
Dit kun je doen tot 22 September, daarna gaan we de winnaar bekend maken.
Heel veel succes allemaal!
Team Derwent Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten