Over mij

Mijn foto
Germany
ik ben danielle. ik ben 24 jaar en moeder van 2 kinderen. en de 3de is onderweg. ik doe veel met scrap en ook vele andere dingen, ik doe vooral veel doosjes. word gezellig een volger en dan hebben we veel plezier. groetjes danielle

woensdag 1 september 2010

mijn engeltjes



dit is me zoontje frans. hij is vernoemd naar zijn papa. hij is nu 3 jaar en we zijn apentrots op hem. het is een lekkere kletser. en speelt graag met zusje. zijn lieveling speelgoed is natuurlijk auto's en allerlei dieren. en me 2de (b)engeltje is clarissa. zij is altijd lekker druk in bewegen. ze 1 jaar en in november word ze alweer 2 jaar. jaja deze kleine meid wou gelijk met mama verjaardag vieren. op moment is ze alleen bezig met veel klimmen en 1 ding vind ze helemaal te gek. ballenbakken. je kan haar daar niet uit halen want dan heb je oorlog met haar. hihihi.

op 21 oktober komt onze 3de wonder engeltje. maar tegen die tijd horen jullie het wel.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten