Over mij

Mijn foto
Germany
ik ben danielle. ik ben 24 jaar en moeder van 2 kinderen. en de 3de is onderweg. ik doe veel met scrap en ook vele andere dingen, ik doe vooral veel doosjes. word gezellig een volger en dan hebben we veel plezier. groetjes danielle

donderdag 2 september 2010

wedstrijd van tineke


WEDSTRIJD

Dames even een update:

Ik laat deze wedstrijd nog een maand doorlopen dit ivm te weinig inzendingen. Het slechte weer komt er weer aan dus doe gezellig mee!!!!

Het is zover de ALLEREERSTE WEDSTRIJD gaat van start:

Wat moet je hiervoor doen:

1. Zorg ervoor dat je volger bent van mijn blog.
2. Zet de LINK naar je kaart in Mr. Linky, alleen de link naar je kaart en niet naar je hele blog.
3. Als jezelf geen blog hebt mag je je kaart naar mij mailen.
4. Laat een reactie hieronder achter.

De eerste opdracht:

Maak met onderstaande sketch een kaart en voor de rest ben je helemaal vrij.
p.s. de afbeelding mag je ook draaien.



De wedstrijd loopt tot eind september 2010

Wat kan je winnen!!!!!



Ik wens jullie allemaal veel succes !

xxxTineke

Inzendingen via de mail:



Gemaakt door Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten